Кількість
|
Вартість
|
||
|
Які автомобілі можна заряджати цією зарядною станцією?
- Volkswagen ID.4 (Фольксваген) Айді 4)
- Volkswagen ID.3 (Фольксваген) Айді 3)
- Volkswagen ID.3 (Фольксваген) Айді 6)
- Volkswagen Lavida (Фольксваген) Лавіда 4)
- Honda M-NV (Хонда М-НВ)
- Honda e:NS1 (Хонда е:НС1)
- Honda e:NP1 (хонда е:НП1)
- BYD TANG (Бід Танг)
- Hyundai IONIC (Хюндаї) Іонік)
- і багато інших автомобілі з портом GB/T AC (автомобілі імпортовані зКитаю).
Характеристики продукту:
- Модель продукту: V2C-DSI-EV16 /32P
- Номінальну напругу : 250 В змінного струму
- Номінальний струм : 16 А/32 А
Детальна інформація
- Відповідати проекту 20110530 електромобіль, що проводить зарядку підключеного пристрою для затвердження стандартів та вимог.
- Гарний зовнішній вигляд ергономічний портативний дизайн, зручна вилка.
- Конструкція захисної ізоляції з 3 контактними головками для запобігання прямого контакту з робочою силою
- Чудові захисні характеристики, ступінь захисту IP55 (робочий стан)
- Надійний матеріал, вогнестійкий, захист навколишнього середовища, зносостійкість, атмосферостійкість, міцність, висока маслостійкість, захист від ультрафіолету
Електричні характеристики
- Номінальний робочий струм: 16A/32A
- Робоча напруга: 250 У змінного струму
- Опір ізоляції:> 1000 МОм (DC500V)
- Підвищення температури терміналу: <50K
- Витримувана напруга: 2000 В
- Вібростійкість: відповідає вимогам JDQ53.36.1.1-53.36.1.2
- Контактний опір: 0,5 мОм макс.
Механічна поведінка
- Механічний термін служби: без заміни навантаження> 10000
- Спільне зусилля вставки: 45 Н
Матеріал корпусу:термопласт, клас займистості UL94V-0.
- Пін: мідний сплав, поверхня посріблена + верх із термопласту
- ущільнення: гума або силікон
температура навколишнього середовища
Температура робочого середовища: -30 ℃ ~~ +50°C